[Tajfutas] 02.12-én szombaton nyílt edzés Tázláron és mi van Pécsett?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Feb. 5., Szo, 17:53:42 CET

Sziasztok,

Rendszeresen megjelennek meghívások, figyelem felhívások
edzőversenyekről a levelező listán. Annak ellenére, hogy én egyiken sem
tudok indulni, mégis érdeklődéssel olvasom el őket.

Konstatálva, hogy milyen jó dologból maradok ki újra, és milyen pezsgő
élet van a sportágunkban. Pl.  a Silvanus téli edzősorozata vagy a TTEV
eseményei.

Kérdeném a pécsiektől, hogy milyen oldalakon lehet információt kapni a
"Tájfutásért-Pécs Alapítvány" weboldalán olvasható kuratóriumi ülés
jegyzőkönyvében szereplő téli szombati edzésekről?

http://www.tajfutaspecs.hu/images/stories/alapdokumentumok/jegy_20211229.pdf

"... nagy népszerűségnek örvendenek a téli szombati edzések, ....."

Üdv. mindenkinek

Janó, Pécs-Meszesről

Ui: amúgy mikor rendezték az 1. és 2. BL fordulót a szegediek?