[Tajfutas] Lubics Szilvi nyerte az antarktiszi extrém ultrafutó versenyt

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2022. Dec. 18., V, 10:31:46 CET

És sok áldozatot kell hozni az ilyesmiért. Nemrég olvastam, hogy az
Antarktiszra már csak akkor engedik az ilyen megszállott egyéneket, vagy
bárkit, ha már kioperálták (köznyelven szólva) a vakbelüket. Én mehetnék is
vígan, ha akarnék, mert kórházi zárójelentéssel igazolni tudom az
appendectomiát. (De a Ripszámra se megyek már többször, mert ott is nagyon
fáztam az elmúlt években. Esetleg a legrövidebb távra.)

Péter Marton <pmarton3x at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. dec. 18., V,
9:33):