[Tajfutas] Diana díszpolgár

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2022. Dec. 6., K, 13:16:16 CET

Csak a teljesség kedvéért, Friedrich Vili (Frici) a Nemzetközi Atomenergia
Ügynökség vezető tisztségviselője volt, amikor a NAÜ is Nobel-békedíjat
kapott. (N.B. mindkét Nobel-díjas a BEAC versenyzője:-)
Üdv
Lux Iván

Sódor István <sodor.istvan at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. dec. 6., K,
12:30):