[Tajfutas] Frissítőpont

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2022. Aug. 14., V, 11:15:56 CEST

Szia Viktor!

Nincs tudásom, csak elképzelésem ill. véleményem a parkolódíjról:

Az kb. nyilvánvaló, hogy egy nagyon vékonyan számolt 5000+ Ft-os egynapi
versenyköltség (csak nevezés+utazás) mellett az 500 Ft-os parkolódíj
semmiféle elrettentő erővel nem bír, ezért szerintem nem is ez a célja.
Sokkal inkább az, hogy a terület, amin parkolunk, az jellemzően nem a
rendezők tulajdona, hanem valaki másé, akit valamilyen módon kompenzálni
kell a területhasználatért, vagy esetleges kártételért.
Én a parkolódíjat nem érzem lehúzásnak, csak még szoknunk kell a
magántulajdon szentségét.
Bár én még az *"arra megyek, amerre akarok"*-on szocializálódtam, de
egyelőre boldog vagyok attól, hogy nálunk még nincs minden körbekerítve
ill. tiltó táblával ellátva. Ami csak idő kérdése.

üdv:
kovacsp

[image: width=]
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>