[Tajfutas] Ukrajnai tájfutók magyarországi versenyzésének elősegítése - 4000 Ft/50% - gazdára talált

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Ápr. 30., Szo, 09:39:46 CEST

Szervusztok,

Reggel, 6:45 perckor gazdára talált a "bankó". A támogató nemcsak ezzel
az adománnyal van a nemes szándék mellett.

Ezt írta a levelében: "............en lakik egy ukrán menekült, majdnem
család (Mama, nagypapa, nagymama és 1 fiú 1 lány, az apa ......... ben
katona), ahol fiú a tájfutó, adtam neki pár térképet, de még elhívtam
szerdai versenyekre is."

Köszönet mindenkinek a segítségért.