[Tajfutas] Beszámoló – Ukrajnai tájfutók magyarországi versenyzésének elősegítése

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2022. Ápr. 29., P, 15:05:05 CEST

Sziasztok!
Ha valaki időközben még egyszer támogatna, van az álnevek használatánál
egyszerűbb módja:
1. Az eredeti támogatás visszaigazoló e-mailben kattints a Támogatás
adatlap linkre, amivel a "nevezés" szerkesztő felületre jutsz.
2. A Műveletek->Adatmódosítás funkció használatával át lehet írni a korábbi
támogatási összeget.
3. Mentést követően a rendszer előírja a különbözetet, amit a
Műveletek->Befizetem gomb segítségével lehet bankkártyával kiegyenlíteni.

Üdv:
Ádám

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2022. ápr.
29., P, 14:59):