[Tajfutas] [MTBO] MTBO Szlovák, Cseh, Osztrák és Magyar Kupa, Sastin, május 28-29.

András Holluby andrasholluby at gmail.com
2022. Ápr. 26., K, 21:05:50 CEST

Sziasztok!

A család áldását adta, hogy itt az ideje, versenyre menni! A helyszín is
ígéretes. Végre elég nagy a gyerkőc hogy ott legyen egy ilyen hétvégén.
Amíg én bringázom, ő kislapáttal eljázszik a homokban.
Vállalja valaki hogy foglal szállást a Gazarkaban?  Illetve nekünk csak egy
sátorhely kell, egy családi nagysátor méretű.

Üdv:
Luby

dr. JANKÓ Tamás <jankot at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2022. ápr. 21., Cs
20:12):