[Tajfutas] Siketlimpia - tájoló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Ápr. 19., K, 23:35:34 CEST

Sziasztok,

A kiegyensúlyozása miatt a hazai tájolónk mágnestűje nekiütközhet a
szelence tetejének. Csak egy kicsivel kell ferdébben tartani a tájolót
ellenkező irányba és valszeg működni fog az iránymérés.

A városi futamokon (3 db) nem igazán lesz rá szükség. Az eredi, sok
nyílt részén (3 db) viszont igen.

Honlap: https://www.deaflympics2021.com/sports/

Bulletin, térképmintákkal, letiltott területekkel:
https://www.deaflympics2021.com/wp-content/uploads/2022/04/bulletin-2021deaflympics-orienteering.pdf

Ausztráliában 1985-ben a kígyókkal ijesztgettek minket, de mondták, hogy
még hűvös lesz, ezért ezek a hűvös vérű (ha jól tudom?) állatok még nem
jönnek elő a kövek alól napozni.

Itt most szögesdrótokra és darázsfészkekre hívják fel a figyelmet. A
Zsolnay Negyedben büntetlenül lehetett a virágokat taposni, a brazil
letiltottba való befutás érzékeny csípésekkel kecsegtetik a delikvenst.

Déli részen kevésbé van malária veszély. Oltások bizonyára kellenek.

Jó utat, szép élményeket, Por favor - Kérlek. *Muito obrigada/obrigado-*
Nagyon köszönöm, Oi -Szia, Bom dia - Jó reggelt.

Tcau, Janó