[Tajfutas] Siketlimpia - tájoló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Ápr. 16., Szo, 18:11:59 CEST

Sziasztok,

Van egy déli féltekére kiegyensúlyozott SILVA ujjtájolóm az 1985 évi
Ausztrál VB-ről. (Lehet, hogy Brazíliában is használható lehetne.)

Mi az oka annak, hogy mégsem tudok segíteni?

Lásd. alább egy 2019 évi levelezésemet és a mellékelt dokumentumot. Tán,
a többi 85-ös VB csapattagnak a fiókjában, meglapulva, ott lehet még
egy-egy tájoló.

http://lazarus.elte.hu/tajfutas/history/1985.htm  és a csapatfotó
https://drive.google.com/file/d/1-sb7P3TZJrDw750J3EUZ-KM6b53ZeZGM/view?usp=sharing

+ így néztem ki 68 kilósan (jelenleg 90 :( a 85-ös VB-re utazás közben
Amszterdamban:
https://drive.google.com/file/d/1NxIJRFEDrwXHqultd8Ht8hFJgn942ESa/view?usp=sharing

        Rippl-Rónai Megyei Hatókörű
        Városi Múzeum

        7400 Kaposvár, Fő u. 101.

Tisztelt Cím,

1996 évben nyílt meg Kaposváron a "Somogyi Sportmúzeum". A múzeum
alapítója, Jutasi Róbert újságíró, fonyódi kötődési, mint jómagam is.

Én, a tájékozódási futással a kaposvári Gépészeti Szakközépiskolában
ismerkedtem meg.(1972-76) Aranyjelvényes minősítésű, ifjúsági,
válogatott versenyző voltam, amikor Pécsre kerültem.

Kimagasló sporteredményeimet már a Pécsi Vasutas Sportkör színeiben
értem el.

Jutasi Róbert a múzeum megnyitása előtt keresett fel, kérve, hogy a
leendő kiállítás céljára ajánljak  fel pár relikviámat. Ez meg is
történt, amit a mellékletben megtekinthető átadás-átvételi dokumentum
igazol.

A kilencvenes években magam is megtekintettem, az akkor még működő
múzeum kiállítását. Ez évben is arra járva, nosztalgiából szerettem
volna megtekinteni a kiállítást, de az időközben bezárt.

Kaposvári ismerősöm arról tájékoztatott, hogy a múzeumban őrzött emlékek
önökhöz kerülhettek át megőrzésre.

Szeretném megkérdezni, hogy kivel vehetném fel a kapcsolatot, mert az
átadott emléktárgyakat vagy egy részüket szeretném visszakérni.

Köszönettel és üdvözlettel,

Kelemen János

volt válogatott tájékozódási futó

A válasz:

Tisztelt Kelemen János!

A Rippl-Rónai Múzeum Kaposvár Megyei Jogú Város és a Somogy Megye
Sportmúzeumáért Alapítvány megbízásából készített egy állandó kiállítást
a Sportmúzeum anyagaiból. Nálunk Öntől 2 db tárgy szerepel: egy tájfutó
mez, és egy iránytű. Mi csak kiállítottuk a tárgyakat, a Sportmúzeummal
kapcsolatos dolgokat Ács Lajos intézi, akihez az alábbi elérhetőségeken
fordulhat kérésével:

telefonszám: 20/9.........., e-mail cím: ............

*Üdvözlettel: Balogh Éva *Titkárság,/Rippl-Rónai Megyei Hatókörű Városi
Múzeum/

/Sok sikert, szép élményeket a Siketlimpián./

/Üdv,/

/Janó/