[Tajfutas] Ukrajnai tájfutók magyarországi versenyzésének támogatása

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2022. Ápr. 6., Sze, 20:11:04 CEST

Szia Gyuri!
Ezekre konkrét számaid is vannak? Csak mert én szerencsére nem tapasztaltam
egyiket sem. A klubok anyagai lehetőségei leginkább javultak az elmúlt
években, és ezen a covid sem változtatott jelentősen. Nálunk a versenyzői
létszám sem csökkent. A Boróka Kupán pedig látszott, hogy  támogatás
nyújtásra sokan hajlandóak, míg a másik oldalon alig veszik azt igénybe.

Üdv:
Petrócki Ádám

György Filó <filo.gyorgy1963 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. ápr. 6.,
Sze 15:10):