[Tajfutas] Töbrösben október3., Abaliget

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Sze. 28., K, 20:41:25 CEST

Ez a Meteor Kupa őszi futama akar lenni:

https://www.e-nevezes.hu/hu/esemeny/show/182

Utánpótlás kategóriákban -14-16-18- a létszámok:

SZVSE 11 fő

PVSK 8 fő

ZTC 5 fő (Akik igazából pécsiek. ???!!!)

PVM 0

Úgy látom, hogy a rendező klub van legjobban elmaradva a nevezéssel.

Egyben MTBO Ob is lesz ugyanezen hétvégén, ugyanott:

http://orienteeringonline.net/ListOfEntries.aspx?ListType=1&CompetitionID=5100

Benne egy PVSK nevezéssel. Ujjééééééééé. Valami megmozdult.

A kanászkürtök hallgatnak, pedig pl. két nap múlva Baumholczer Máté
Világ Kupa futamokon indul Olaszországban.

https://wcup.it/en/

Janó

Ui: egy újabb feladat csatolva