[Tajfutas] Tájkerékpáros Sprint és Pontbegyűjtő Egyéni OB-k, október 2-3., Abaliget

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Sze. 24., P, 19:39:07 CEST

Szia Tamás,

Aggtelekkel ellentétben itt most nem kóborolnak medvék vagy farkasok.
Kutyák biztosan vannak a kertekben. Amíg ugatnak, addig nem harapnak. :))

Egy amatőr pécsi teljesítette eddig a pályát 2021.07.17-n. Ő Székely
Gergely, a Pécsi Georallye Autós Egyesület mindenese. Nem ismerem
személyesen, de a legaktívabb pécsi MapRun-os

https://www.facebook.com/georallye/

2012-ben javítottam ki a területet, azóta én sem sem jártam a terep
keleti felén.

Ha-hóóóóóóóóóóó, helyi kanászkürtök, írjatok már pár sort az MTBO OB-ról.

http://www.tajfutaspecs.hu/

https://pvmtajfutas.hu/

http://www.pvsktajfutas.hu/

https://poeu.hu/index.php