[Tajfutas] Gyászhír

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Sze. 23., Cs, 20:37:05 CEST

Sejtem, hogy kiről van szó, noha idáig nem tudtam a nevét. Csak az lehet,
akit 5 nappal ezelőtt az ROB-n és hazafelé a vonaton is egy csapat
"Gerecse" mezes gyerekkel láttam, és nem hittem volna, hogy akkor látom
utoljára. Ha az, akit gondolok, nagyon szimpatikus, szerény, de segítőkész
ember volt. Az egyesületük által rendezett mátrai versenyen is sokat
tett-vett névtelenül. Mi történt vele? Elszomorít a halálhíre.

Lajos Mauer <mauer.lajos at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. szept. 23.,
Cs, 20:01):