[Tajfutas] junior VB váltó érmek, helyezések

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Sze. 14., K, 14:30:26 CEST

Sziasztok,

Én annyit tettem, hogy megnéztem a MTFSZ adatbázisban, hogy a JWOC
magyar résztvevőinek melyik évben kértek először versenyengedélyt.
Valszeg ennél korábban megismerkedtek már a sportággal.

Az érmeket szerzők 10-12 éves korukban (2011-13) kezdték a minősítési
pontok gyűjtögetését. Egy norvég tájfutó (80-s évek vége felé, Mecsek
Kupán lehetett itt), aki megtekintett egy pécsi edzést, azt mondta:

"A tájékozódási futás egy tapasztalati sport."

Hogy kiből lehet jó tájfutó (?), azt elmondja nektek Mérő Dominika, aki
egyben invitálja is a kezdőket Győrbe a hétvégi sprint OB-ra:

https://www.youtube.com/watch?v=wisMbwfnfK0

TT
Name: Győr_Mérő Dominika.jpg
Type: image/jpeg