[Tajfutas] szerda váltó

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2021. Sze. 14., K, 13:05:29 CEST

Sziasztok
A pénteki térképjavítás és a tegnapi stekkelés között megjött az ősz a
terepre, sárgulnak és hullanak a levelek.
Egyéniben már 15h körül lehet rajtolni.
A kedvezmények úgy értendők, hogy mindenki annyit dob a dobozba, amennyit
jónak lát, és a számlákat is bemondásra fogjuk kiállítani.
A két nyílt pálya hasonló vonalvezetésű, de kevés a közös pont..
Akinek problémája van  a rendszerrel, írja meg nekem a nevezést, legalább a
db számokat kategóriánként.
Ábel

Ábel Hegedüs <abel.terkep51 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. szept. 13.,
H, 14:31):