[Tajfutas] ROB - ORVB nyílt nevezés, infok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Sze. 12., V, 19:34:22 CEST

Kedves (jelenlegi és jövőbeli) ROB rendezők!

Kérem gondoljatok azokra is, akik nem gépkocsival, hanem vonattal utaznak a
versenyekre, amikor van erre lehetőség. A vonattal érkezők nevében azt
szeretném kérni, hogy adjátok meg a Győri vasútállomástól a  Dunakapu térig
vezető legrövidebb szabályos (vagyis tiltott területet elkerülő) útvonal
leírását. Az előző évek ROB rendezői sajnos ezt nem tették meg. Két éve a
Kaposvári vasútállomásra buszokat ígértek, ám ez üres ígéret maradt, így
végül gyalog vágtam neki kerülővel (lehet, hogy túl nagy kerülővel), hogy
véletlenül se tévedjek tiltott területre. Tavaly Zalaegerszegen viszont nem
szándékosan, de betévedtem a tiltott területre a vasútállomásról a
versenyközpontba vezető útvonalon. Ezért ki is zárhattak volna, de csak
ejnye-ejnyéket kaptam a rendező gárda 2 tagjától is, akik észlelték, hogy
nem jó irányból érkeztem. Az ilyen konfliktus helyzetek kizárása érdekében
kérem:  Nagyon jó lenne, ha a rövidtávú országos bajnokságokon (főleg, ha
vonattal jól megközelítő megyeszékhelyen kerülnek megrendezésre) a rendezők
mindig megadnák a vasútállomásról a vk-ba vezető logikus és ugyanakkor
szabályos útvonal leírását térképen vagy szövegesen.

Tisztelettel:
Kéri Gerzson