[Tajfutas] World Orienteering Day Torus Series - 3. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Sze. 12., V, 14:48:57 CEST

Sziasztok,

Elérkezett a 3. futam napja, amihez kedden adtam egy kis támpontot.

Ez egy igazán kellemes pálya. (6 szakasszal) Még nagyon vasárnapi a
hangulat, mindenki a Balaton partján napozhat.

Tán, egy hibával letudtam a pályát, de a menők ezt a feladatot nagyon
gyorsan fogják megoldani.

http://temposim.yq.cz/
http://torus.yq.cz/

Két nap múlva egy ikonikus helyszínt kereshetünk fel. A "központ"
közelében lesznek az ellenőrzőpontok kihelyezve:

https://www.google.hu/maps/@59.3793573,13.491299,3a,15y,184.39h,89.88t/data=!3m6!1e1!3m4!1sKjidfjUuDN0GbqrZ-S7ZsA!2e0!7i16384!8i8192?hl=hu

A pályakitűző pedig Tom Hollowell, az IOF főtitkára.