[Tajfutas] junior VB váltó érmek, helyezések

Tamas TOTH info at geomega.hu
2021. Sze. 10., P, 23:01:05 CEST

Sziasztok!

Hatalmas gratuláció a versenyzőknek, edzőknek, csapatvezetőknek és
mindenkinek, akinek munkája, lelkesedése segítette ezt az eredményt.
A héten egyik ámulatból a másikba estem, és még mindig örömteli
csodálkozás, amit érzek.

Kérdésem / kérésem a következő lenne:
Akik részt vettek ebben a fantasztikus eredményben, szánjanak rá néhány
percet / órát, és próbálják meg összefoglalni, hogy szerintük mi volt
ennek az eredménynek a kulcsa. Mi volt más, mint az elmúlt években? Mit
csináltak máshogy, mi lehet az oka ennek a kiugróan sikeres eredménynek?
Egy-egy jó eredmény "becsúszhat véletlenül", de az, hogy minden nap
"szállították" a sikereket és végül MÁSODIKAK lettünk a nemzetek
pontversenyében, az nem lehet véletlen szerencse. Ez az elmúlt évek
munkájának eredménye kell, hogy legyen.
Ha megvan a siker "magyarázata", akkor már csak ennek megfelelően kell
tovább folytatni a munkát. :-)

Köszönjük az élményt, és kívánunk hasonlóan sikeres folytatást!

TT