[Tajfutas] World Orienteering Day Torus Series - 1. futam

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Sze. 9., Cs, 08:01:07 CEST

Sziasztok,

Még nem néztem meg a tényleges teljesítményemet, hanem most reggel friss
fejjel megismételtem a feladatot.

A mellékletben látható az eredményem. (Tehát ez úgy született, hogy már
ismertem a pályát.)

Az igazit én is most fogom megnézni itt: http://temposim.yq.cz/

A SPORTident dobozok a WOD-ra mennének. Akinek inge, az vegye magára.

Ui: ha még nem "futottál" a fenti pályán, akkor a melléklet megtekintése
előtt te is lenyomhatod. 8-10 perc.

Name: WOD_TORUS_Seria_1_KJ_2.jpg
Type: image/jpeg