[Tajfutas] Eötvös - Ábel

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2021. Sze. 6., H, 14:13:11 CEST

Kedves Tájfutók!
Köszönöm az együttérző érdeklődéseket és a jókívánságokat, jól vagyok.
Persze mindig van ez-az, de ez nem hiszem, hogy listatéma lenne.
Az történt, hogy amikor csütörtökön befejeztük a stekkelést, úgy éreztem
idén is sikerül megmenteni utolsó pillanatban az Eötvöst, de ezúttal nem
ment.
Túl sok minden maradt péntekre és amikor rájöttem, hogy ez nem fog menni,
az tényleg nagyon rossz  volt, azért írtam azt, amit.
Dolgozunk rajta, hogy a zsúfolt őszi versenynaptárban helyet találjunk a
rendezvénynek.
Még egyszer köszönet e támogatóimnak!
Ábel