[Tajfutas] (nincs tárgy) Cseri Park

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Sze. 5., V, 14:52:42 CEST

Sziasztok,

Én csak a térképhez fűznék pár észrevételt, tanácsot, abban a reményben,
hogy Doki is befogadja ezeket.

A mellékletben láthatóan a térképen nem szabványosak a 418-s jelek, kis
fa vagy kis bokor. A valóságban 3,2 m foglalnának el ezek a karikák, de
ezen a térképen lévők csak kb. 1,8-2 méteresek.

A villanyoszlopokat és a padokat nem szükséges ábrázolni. A
földletörések belső sarkaiban ki kellene vágni az elem egy rövid
szakaszát és csak a koronavonallal (fogazás nélkül) jelölni, így az
egymásba "harapó" fogazások megszűnnének. Az áthatolhatatlan
kerítéseknél is ezt tenném, ott ahol kettő is fut párhuzamosan egymás
közelében.

https://www.google.hu/maps/@46.3456515,17.7726571,3a,90y,352.73h,90.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sz-7N-tRXvxX9-djQhM2hIg!2e0!7i13312!8i6656?hl=hu

A mellékletben lévő OCAD9 állományt használtam a Mecsek Open sprint
térképének az elkészítésénél. Lehetnek benne hibák. (Pályatervezésre
kifejezetten nem ajánlom.)

Name: ISSprOM_4000_Cseri_Park.jpg
Type: image/jpeg