[Tajfutas] MoSa díj

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Okt. 30., Szo, 20:27:20 CEST

Szia Pisti,

Én úgy látom az MTFSZ honlapján olvasható elnökségi ülés
összefoglalójából, hogy a szövetségünk is dolgozik a Mosa (Saci)
emlékére létrehozandó díj alapításáról.

Körültekintően dolgoznak rajta és ezt jól teszik. Ez nem gyorsasági verseny.

https://www.tajfutas.hu/hirek/hirkereso/12-altalanos/2111-oktoberi-elnoksegi-ules

A "Monspart Sarolta-díj az idősekért" díjat nem az EMMI, hanem a
családokért felelős tárca nélküli miniszter által adományozható elismerés.

Azt jogászok tudnák megmondani, hogy egy X.4 született határozat, ami
azt írja elő, hogy az idősek világnapján, azaz október 1-n kerüljön
átadásra ez a díj, azt hogyan lehet november 17-n, Saci születésnapján
átadni, pláne úgy hogy az átadást megelőzően 60 nappal korábban kellene
rá a javaslatoknak beérkeznie. ????

https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A2100005.CTN

Sok-sok évvel ezelőtt, amikor jártam pár falunapon tájékozódási
játékokkal, akkor is azt kellett tapasztalnom, hogy az ingyen
körhintázás lehetőségével nem volt könnyű felvenni a versenyt, pláne
úgy, hogy a fiúk fehér ing-mellény kombóban, a lányok pedig lakcipőben,
rózsaszín "tütü" szoknyácskában jelentek meg. Jelentem (Sacinak),
megfuttattam őket. A fiúk verejtékeztek, a lányok felhevültek a végére.