[Tajfutas] Ismeretlen térképjelek

Szabó László lacoqa at t-online.hu
2021. Okt. 24., V, 19:44:28 CEST

  De ha száz év múlva sétálsz ki ebbe az erdőbe, akkor már igazi
"őserdő" lesz amiből a Bükkben és a Mátrában is van egy-egy folt:))

Mi egy hónapja a mátraiban voltunk: Barangolás a Kékes Erdőrezervátum
vadregényes erdejében | National Geographic (24.hu)[1]

szabó laci

Idézet (Gyorgy Muszely <muszely.gyorgy at gmail.com>):

Hivatkozások:
[1]