[Tajfutas] Meghalt a Tehetség

Hidas Sándor zhidas at t-online.hu
2021. Okt. 13., Sze, 12:18:59 CEST

Nagyon sajnálom, hogy a tájfutó társadalom ismét szegényebb lett egy
valóban színes egyéniséggel. Annak idején engem is bevonzott Tehetség
mágnese és mostanáig ott is tartott az Őt körülvevő baráti körben.

Egykori szakosztályvezetőm Kempelen Imre bácsi szavaival élve afféle
egészségügyi sportolóként gyakran csatáztam Tehetséggel a 70-es évek
másod és harmad vonalbeli tájfutó versenyein. Amikor megvert mindig azt
mondta,

hogy szedjek föl pár kilót, mert igaz, hogy nehéz egy nagy testet
felvinni a hegyre, viszont az  onnan sokkal gyorsabban legurul. Tehetség
nagyon tudott élni és egész élete tele volt élményekkel és kalandokkal.

Örülök, hogy magam is részese lehettem jó párnak.

Hiányozni fogsz Tehetség! Nyugodj Laci békében!

Hidas Sándor (Hidy)