[Tajfutas] Szintvonal előadás- itt a következő

Tájfutás Szhely futniiskell at gmail.com
2021. Nov. 24., Sze, 19:57:19 CET

Kedves Tájfutók!
Reméljük nagy számban jelentkeztetek Skuló november 30-i on-line
előadására, mely az SI- rendszerek alkalmazásának rejtelmeibe vezet be
Benneteket.
Nem lazítunk, itt is van a következő alkalom: december 7-én 19 órától a
sprint térképek készítése során felmerülő kérdésekre kaphattok választ a
Forrai-testvérektől és Molnár Pétertől.
Ne feledjetek el az EntryLight-ban jelentkezni és azoknak az
ismerőseiteknek is szólni, akiket érdekelhet a téma.
A kérdéseitekkel együtt várunk Benneteket!
Decemberben a tervek szerint még egy előadást tartunk, mely az edzők
munkájára fókuszál, 14-én Bakó Áron mesél a világversenyekre való
felkészítésről.
Gyertek!
Üdvözlettel a szervezők nevében:
Juhász Júlia