[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 11. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Nov. 24., Sze, 11:43:28 CET

Sziasztok,

Javában tart a küzdelem. Én általában a bioritmuson alapján 11-11:30
között teljesítem a pályákat. A zalai Hegedüsök pont ellenkezőleg,
élettanilag a harmadik legjobb időpontot választják, a 21-21:30 közötti
periódust. (A legtöbb atlétikai verseny is ilyenkor rendezik vagy pl. a
nemzetközi labdarúgó mérkőzéseket is.)

Sportágaknál maradva, a mai futamon olyan érzésem volt, mintha egy
tenisz vagy asztalitenisz mérkőzés nézője lennék.

Miért is? Gyere teljesíts a pályát, -ami nagyon korrekt- és te is megtudod.

Verőfényes napsütés a kertemben és a versenypályán is.

Fiatalok! Ne gyertek, mert totál gáz ha megjelenik az eredményetek a
listában és mögöttem végeztetek.

Üdv,

Janó, aki úgy érzi, hogy a második hibátlan pályáját teljesítette. A
következő cél egy versenyen hatba kerülni.

Ui: egész jó térképet fabrikáltam tegnap egy óra leforgása alatt.