[Tajfutas] TORUS Season #4 Autumn 2021 4. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Nov. 11., Cs, 12:05:28 CET

Helyszíni jelentés Lengyelországból, Katowicéből:

Szia Anyóka,

Gyönyörű a város centruma. A volt bánya központja körül egy fantasztikus
sport és kulturális központot hoztak létre.

Addig is amíg hazaérek, nézegesd ezt az oldalt:

http://www.mckkatowice.pl/pl/galeria/17/

Az eredményemet kérdezed. Szerintem hibapont nélkül hoztam le a
versenyt. Ilyen sem volt még, de ezt már közösen nézzük meg otthon 22:30
után.

http://torus.yq.cz/

Várom a zalai Hegedüsöket, hogy képesek-e lenyomni ezen a pályán. Milyen
jó, hogy mondtad, hogy a járókeretemet ne hozam magammal!

Van itt a közelben egy labirintus, azt még megnézem, aztán indulok haza,
csak a kisboltba bemegyek pitéért és kifliért.

https://www.google.hu/maps/place/Katowice+Strefa+Kultury/@50.2635274,19.0298217,80m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x4716ce3346afafc3:0xb07b9e68fb05f061!8m2!3d50.2624877!4d19.0370128?hl=hu

Ma kapod meg a 3., emlékeztető szuridat? OK, eléd megyek.

A térkép? Nem vették el tőlem, de te is rátalálsz a neten, ha egy kicsit
rákeresel. Katavowice, orienteering, maps és hasonló szavakkal.

Hogy mi volt tegnap Turkuban? Szép napsütés, de vacogtató hideg, deres
talaj. Előbb teljesítsd te is a pályát Liliputfalván és majd
összehasonlítjuk a megoldásainkat. Azért ide is bemásolom az enyémet,
megkukkolhatod.

Puszi, páááá drága.

Apóka
Name: Turku_Liliputfalva_2011_11_10_KJ.jpg
Type: image/jpeg