[Tajfutas] Trail-O WRE Róma

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Nov. 7., V, 15:01:51 CET

Sziasztok,

Az a megtiszteltetés ért, hogy Mihók megosztotta velem az alábbi
infókat. Köszönet érte.

Ti se maradjatok le róla, igaz már nincs esélyetek odaérni Rómába.
(Pedig minden út oda vezet.)

Ezeket a mellékleteket meg szabad nézni. + ezt a linket is, amiből azt
hámozom ki, hogy Mihók tegnap 6. lett a WRE Open Elit kategóriájában.

https://eventor.orienteering.org/Documents/Event/4746/1/Results

Gratula innen a messzi távolból.

A kukkolós térkép:

https://www.asdorsamaggiore.it/_domains_/ogniparcounavventura.it/wp-content/uploads/2019/11/ready_ROSSO.jpg

Hogy ő is irigykedjen rám, én kedden Dániába megyek, Sikeborgba, majd
onnan kiruccanok Finnországba, Turkuba, hazafelé pedig megállok
Lengyelországban, Katowicében.

Üdv,

Janó, aki még mindig nem kapja meg a levlistára írt leveleket.

Dátum: 	Sun, 7 Nov 2021 10:13:27 +0100

Sziasztok
Még verseny előtt... A pontok a fal mögött, a lyukakon keresztül kell
nézni és dönteni.
A tegnapi Tempo térképe és eredményei itt (én túl gyors voltam annak
minden előnyevel és hátrányaval)
https://asdorsamaggiore.it/trailo-weekend-in-rome-2021/
Üdv Mihók