[Tajfutas] WMOC /tájfutás a tévében

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Május. 25., K, 22:05:19 CEST

Így van szerintem is, ahogy Fifi írja. A 2000 résztvevő várását kissé
túlzásnak tartom - a jelenlegi 1132-t látva - de legyünk optimisták!
Elképzelhető, hogy ha addigra a járványhelyzet lényegesen enyhül, akkor még
sok külföldi szenior tájfutó kedvet kap a nevezéshez.

A riportot levezető Gajdos Tamást is miért nem unszoljátok? - hogy ha eddig
nem nevezett, nevezzen be minél előbb. Nem azért, mert a nevezési díj több
lépcsőben drágulni fog. A TV-nél tudtommal olyan jó fizetések vannak, hogy
ez számára talán nem szempont. Inkább amiatt nevezzen ő is és mások is,
akik még gondolkodnak rajta, mert a rendezőket segíti, ha hamarabb látják,
hány versenyzőre számíthatnak.

Üdv:
Gerzson

Honfi Gábor <honfig at szuperinfo.hu> ezt írta (időpont: 2021. máj. 25., K,