[Tajfutas] WMOC 2021 - terepáthelyezés

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2021. Május. 14., P, 10:27:57 CEST

Sziasztok!
A terephez közel lakóként abban reménykedem, hogy lesz itt a közeljövőben
verseny, hogy végre egy friss térképpel gazdagodhassak. A terepnek
egyébként van sok, jól futható erdővel borított domborzatilag is változatos
része.
Elkeserítő hogy a vadásztársaságok kényük kedvük szerint packázhatnak az
erdőjáró emberekkel. Jó lenne ha az MTFSZ vezetői végre keresnének olyan
kapcsolatokat, amikkel ez kivédhető lenne. Ezeket a harcokat nem mint
kisember kell megvívni.
Üdv:
Kati

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2021. máj.