[Tajfutas] Monspart Saci emlékfutás

Ágnes Németh nagi69 at gmail.com
2021. Május. 1., Szo, 22:50:10 CEST

Kedves Sporttársak!

Nagyon köszönöm a segítséget, tanácsot, Krasznai Orsi, Hunyadi Évi, Hegedüs
Ábel,Tóth Tamás! Végül a bőség zavarával küszködtem: lesz több kép is, Máté
Pistának és TóTh Tamásnak hála! Juhász Viktortól egy szép verset is kaptam,
ezt is elhelyezzük a rajthelyen kinyomtatva.

Várunk szeretettel mindenkit holnap, akár személyesen, akár lélekben, az
emlékező futáson!

Németh Ági