[Tajfutas] tanácskérés (tájfutó versenyre járásra is alkalmas) autó vásárlásához

Kálmán Kinde kalman.kinde at gmail.com
2021. Már. 13., Szo, 20:55:19 CET

Kedves Tamás,

ez aztán a felvetés :-) Autóhoz mindenki ért :-) Ezzel együtt az elvárásaid
- szerintem - nagyon messze vannak a lehetőségeidtől. A kritériumaidat
sokkal több pénzből sem lehet garantálni a mai fogyasztás orientált
szempontok alapján tervezett autókkal. Különösen a 15-20 évvel lesz
probléma, ebből kénytelen leszel engedni.

Két szempontot nem szerepel explicit a leveledben: az üzemeltetési
hatékonyság és a biztonság. A mindenképpen kompromisszumos döntéshez minden
szempontot figyelembe javasolt venni, súlyozva fontosság szerint. Így lehet
adott anyagi keretek között a legjobban megfelelő választást megtenni.

Lesznek egymásnak ellentmondó szempontok (pl. budapesti használat vs
terepes használat), de ez csak érdekesebbé teszi a feladatot.

Javaslom az árból kiindulni, felmérni, hogy mi férhet bele (
www.hasznaltauto.hu). A találatokat a szempontrendszer szűrni (méret, alváz
magasság, kor, megtett km, üzemanyag típusa, ajtók száma, extrák, szín,
egyebek). Szerintem nem lesz túl hosszú az eredményül kapott lista, könnyű
lesz dönteni :-).

Üdv.,
Kálmán

Tamas Keleti <tamas.keleti at gmail.com> (időpont: 2021. márc. 12., P, 15:54)