[Tajfutas] Fuvar keresés a Hungária Kupára

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Jún. 28., H, 10:15:20 CEST

Sziasztok!

Sajnos hétvégén a Csórtól 5 km-re levő Baglyas tetőre sem járnak
vonatok. Autóbuszok sem. Sőt, nem csak hétvégén, de pénteken sem.
Gyalog megtenni sok már nekem. Ezért abba a problémába ütköztem, hogy
ismét segítségre lenne szükségem, hogy eljussak a Hungária Kupa
pénteki, szombati és vasárnapi futamára. Mivel Székesfehérvárra vagy
Veszprémbe gyorsan elröpít a vonat, azért elsősorban olyan
résztvevőket keresek, akik ebből a két városból el tudnának fuvarozni
3x oda és 3x vissza. Természetesen az állomásról helyi közlekedéssel
elmegyek egy később megbeszélésre kerülő helyre. A kért fuvardíjat - a
realitás határain belül - alku nélkül elfogadom.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson