[Tajfutas] Vizsla Kupa 4 fordulo

dr. JANKÓ Tamás jankot at t-online.hu
2021. Jún. 17., Cs, 21:59:44 CEST

Sziasztok!

Ha alaposan átnézitek a kiírást láthatjátok, hogy ezúttal tájbringás pályák is lesznek a Vizsla Kupán. A 2018-as EB, Szenior VB terepén tekerhetünk a bajnokok nyomában. A kezdőktől a haladóbbakig mindenkinek lesz pálya, aki ki szeretné próbálni ezt a szakágat is. A helyszínen korlátozott számban kormányra rögzíthető térképtartók is kölcsönözhetők.

Üdv

Tamás