[Tajfutas] MTBO Váltó OB+ MTBO Magyar Kupa

Tibor Tamás atomtibi69 at gmail.com
2021. Jún. 9., Sze, 14:33:14 CEST

Bocsánat!

Még egy kérdés:
A kiírásban ez szerepel:
*"2. Ifjúsági -34 (mindkét tag maximum 17 éves, vagy annál fiatalabb, és
csak az egyik tag lehet 15-17-es fiú);"*

Egy korábbi Mihók által közzétett módosítási javaslatban pedig ez volt
írva:

·      * "  **Ifjúsági (V17): Mindkét váltótagnak az adott évben maximum a
17. életévét töltheti be."*
Melyik lesz most alkalmazva az OB-n?

Üdv!
Cica