[Tajfutas] EMLÉKEZTETŐ: UOB/OCSB nevezési határideje június 7. (hétfő) éjfél!

Herter Laszlo bruno_herter at yahoo.com
2021. Jún. 5., Szo, 08:43:36 CEST

 Sziasztok !

Mikor fizetni akartam az e-nevezésben, kaptam egy hibaüzenetet, hogy ebben a kategórián
nem nevezhetek, viszont a rendszer a nevezést elfogadta. A megerősítő e-mailben
volt egy link, amelyre kattintva be tudtam fizetni a díjat.
Gondolom, ez másnál is előfordult, mert a mezőny nagy részének fizetési státusza még " Tartozás "

Üdv

Bruno