[Tajfutas] Közgyűlési szavazás

MTFSZ iroda iroda at mtfsz.hu
2021. Jún. 3., Cs, 16:31:35 CEST

Tisztelt Tagszervezetek!

Elnézéseteket kérem, de ebben a kérdésben az én hibámból téves információ
jelent meg. Azóta több helyen is utánakérdeztünk és ez a hivatalos
álláspont:

Egy személy *bármennyi* tagszervezetet képviselhet, ezt nem tiltja
semmilyen törvény, sem az MTFSz Alapszabálya.

Üdvözlettel,
Less Áron
MTFSz főtitkár

'MTFSz Iroda' via MTFSZ tagszervezetek <
mtfsz-tagszervezetek at googlegroups.com> ezt írta (időpont: 2021. jún. 3.,
Cs, 15:22):