[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 7. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Júl. 28., Sze, 12:40:17 CEST

Sziasztok,

Javában tart a 7. forduló, eleddig elég szerény érdeklődés mellett. Ez
bizonyára a kánikulára fogható, mindenki a strandon élvezkedik.

Szépek a pályák, de már az előző feladványban is terveztem a videóbíró
kikérését, lehet, hogy erre most sor kerül.

Egyszerűnek tűnő feladatok, de becsapósak. Engem átvertek.

Egy apró kiigazítás az első levelemhez. Az esemény Nyíregyháza-Érkert
lakótelepén "kanyarog" (én Élkertet írtam.) A terület a rajta keresztül
vezető Érpatakról kapta a nevét.

https://www.sulinet.hu/oroksegtar/data/telepulesek_ertekei/Nyiregyhaza/pages/006_ny_vizrajza.htm

Köszönet Zelei Ferinek, aki jelezte felém az elírást.

A feladványban is szerepet kap Nyíregyháza "Nilusa".

Ui: melléklet - Japán dobos a 2005-s VB-ről

2021.07.25. 20:11 keltezéssel, Kelemen János írta:
> Denevér Trail-O (aj-aj, ez nem hangzik valami jól :))
> http://temposim.yq.cz/tempo.cgi
Name: Japán dobos.jpg
Type: image/jpeg