[Tajfutas] Vidék, (Pécs) ébresztő!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Júl. 21., Sze, 18:23:10 CEST

Sziasztok,

No, akkor ezt meg kell néznem. Kimenőt kaptam arra hétvégére (ez nagy
szó) és beneveztem magamat a NyTR pályára.

Még nem tudom, hogy mit veszek fel, mert csak egy 1989 évi válogatott
futóruhám van, amit még magamra tudok erőszakolni. Cipőm pedig egy
normál utcai sportcipő (talpbetéttel a sarkantyúm miatt)

Hozzáértőtől kérdeném: Hogyan tudom beírni a nevezési felületre a
virtuális klubom rövidítését -XHOM és a teljes nevét - Homo Navigators?
https://www.e-nevezes.hu/hu/entry/list/136

Az én vidéki csapat-összeállításom a Budapest Team ellenébe:

Mérő Dominika, Gerber Csenge, Goldmann Júlia, Tugyi Levente, Jónás
Ferenc és a helyi színekben Baumholczer ("Baumgartner") Máté

Még van idő összerántani ezt a csapatot.

Ui: postakocsin érkezem - ez is egy jó kis csapat volt (1985
Ausztrália-Bendigó -lásd. melléklet) Kiálljunk mi a fiatalok ellenében?
A női csapattag a fotós, Oláh Katalin.

2021.07.20. 21:23 keltezéssel, Kovács Gábor írta:
> Nem is akármilyen díjat, hanem a "Tájékozódási futásért plakettet"
> kapta a tavalyi 12/24 órás verseny szervezőbizottsága.
Name: img249.jpg
Type: image/jpeg