[Tajfutas] VB 2021 nosztalgia vagy új jövőkép?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Júl. 15., Cs, 20:53:04 CEST

Sziasztok,

Jelentem megnéztem. A VB-n nagyon vigyázni kell arra, hogy a térkép
nagyon jó legyen, ne lehessen belekötni.

Így a 1987 évi franciaországi VB előtt megnyugtatott minket Saci egy
edzőtábori iszonyatos köves, ábrázolhatatlan vidékről készült térképen
való edzést követően (estünk, keltünk és sokat hibáztunk), hogy ezt most
felejtsük el, a VB terepe és térképe nem lehet ilyen kemény.

Úgy is lett. A francia csapat
<https://photos.google.com/share/AF1QipMo2GtUMKhZYU_3im41PVcIehfzmHjOEZiSmd8sBRLbhNc_Ecxpe7fqN8lfyLIDLg/photo/AF1QipMSqnXCTBPRj5XgzgEGmT4OMAFToGJqA0Ycfp4?key=Y1BBTVNLVGltWC0xS2ZhM3lJM2ZlMGtPazdzSk9n>.
A legjobb formában lévő magyar versenyző, Lantos Zoli azért hiányzik a
képről, mert a terepbemutatón csúnyán kifordult a bokája, az itthoni
tartalék, a képen szereplő Nagy Robi éppen kiért a verseny napjaira.
Bevetésére nem került sor.

http://lazarus.elte.hu/tajfutas/history/1987.htm