[Tajfutas] 12/24 órás váltó és egyéni verseny / Mecsek-Vizfő

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Júl. 15., Cs, 20:40:11 CEST

Sziasztok,

Az egy természetes dolog, hogy Baumgartner Zsolt "futásairól" öles hírek
jelennek meg a pécsi bokorugrók internetes felületein, de arra nem
számítottam, hogy minden "kanászkürt" megírja a faluvégén lebonyolításra
kerülő 24/12 órás váltóverseny beharangozóját.

Ennek a csábításnak nem lehet ellenállni. Hajrá pécsiek, csapatra fel!!!

Uborkaszezon? Áááááá, dehogy.

Üdv,

Janó, aki szorgalmasan oldja meg a Temp-O oldal feladatait.
http://torus.yq.cz/ (A legjobb altató.)