[Tajfutas] 12/24 órás váltó és egyéni verseny / Mecsek-Vizfő

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2021. Júl. 10., Szo, 18:16:37 CEST

Sziasztok!

Kedvcsinálónak egy kis tavalyi élménycsokor
<https://www.youtube.com/watch?v=EgYcokqz7jQ&list=PLlAH0wGefExOf-MhrBT1aDUVazaekLMbh&index=5>
.

Üdv:
                            Sólyom
"Teljesen őrültség mindig ugyanazt tenni és teljesen más eredményt várni."
+3620/472-0056

*SZJA 1%Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség!*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület**SZJA 1%*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

'Scultéty Márton' via MTFSZ tagszervezetek <
mtfsz-tagszervezetek at googlegroups.com> ezt írta (időpont: 2021. júl. 10.,
Szo, 15:12):