[Tajfutas] VB 2021 sprintváltó

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2021. Júl. 8., Cs, 11:53:15 CEST

Akkor a jövő évi Világjátékokra a kijutás lehetősége a következő:

Ha jól számoltam, akkor a rendező USA mellett kijutott egyen ágon
SWE, NOR, DEN, SUI, FIN, CZE, GBR, FRA, POL, AUT és RUS/NEU

Maradt egy európai csapatnak hely a mai váltó alapján, ahol a két váltó helyezési száma alapján (1. 30 pont, 30. 1 pont) kellene megverni a következőket: UKR, EST, GER, LAT, LTU, ITA, ESP, BUL, BEL, SVK (nem számítva az egy váltós csapatokat)

Azt hiszem ehhez kell majd egy kis szerencse.

A vigasz-vigasz ág lehet, ha az összesen 40+40 helyet nem tudják így feltölteni 2+2 fős csapatokkal, mert a többi kontinensnek allokált helyekre nem lesz elég nevező. De az már egyedi döntés lesz, és persze ahhoz is valószínűleg minél jobb mai szereplés kell.

Üdv.
S.