[Tajfutas] VB 2021 sprint selejtező és döntő

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2021. Júl. 4., V, 14:18:20 CEST

A GPS szerint átfutott a nézőkön, persze ennyi potatlanság lehet rendszerben.

Ha a kötelező útvonalon futott vissza, akkor viszont nem válogathatott volna, hogy az számára másodszorra már nem kötelező.

17.3 Compulsory routes, crossing points and passages shall be marked clearly on the map and on the ground. Competitors shall follow the entire length of any marked section of their course.
S.