[Tajfutas] VB 2021 sprint selejtező és döntő

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Júl. 4., V, 13:55:38 CEST

Szia Sün,

Én csak azt írtam le amit olvastam és azt jelenítettem meg ami a GPS-n
látható.

Ha a nézők között futott át, akkor biztosan szabályt vétett. Bizonyára
nem ott futott, mert az kicsit macerás lett volna (igaz, nem volt messze
telt házas a meccs), hanem a kötelezően követendő útvonalon, csak nem az
időrajtból a térképrajt felé, hanem éppen szembe, a vége felé pedig
átléphetett a befutó sávba. Tiltja-e rendelkezés, hogy a kötelezően
követendő útvonalakon, ami a térképen sincs lila sraffozással elfedve,
valaki a forgalommal szembe haladjon?

A TV közvetítésben nem látható az esetről semmi. Ekkor rajtolt Gemperle
és az első igazán számításba jöhető versenyzők. Viszont látható a
felvételen, hogy van célkamera, azon talán (vagy annak holtterében)
látható lehet az eset, ha a rajtba vezető szakaszon jött visszafelé.