[Tajfutas] Tipo kupa 2021 - Entry nyitva

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2021. Jan. 19., K, 16:03:50 CET

Sziasztok!

> Nevezni pedig az Entry-n tudtok erre a versenyre, és csak erre :)))
> Használjátok ki a helyzetet, és akkor nem kell keresgélni az oldalon. :)

Nem biztos, hogy sokkal több verseny lesz ott idén, mert Petrócki Ádám
többé-kevésbé elkészült az e-nevezés új funkcióival. MTFSZ-adatbázis
kapcsolat, több futam támogatása, csoportos nevezés, napi
versenyengedély számítás, bankkártyás fizetés egyénileg és csoportosan
is, stb.
Igaz, ennek a használata többe is fog kerülni, mint az ENTRY-é.

A releváns funkciókat már az eheti eseményeken (pénteki éjszakai ill.
nappali vasárnapi) is kipróbálhatja, akit érint.

Üdv,
Skuló Marci