[Tajfutas] BÚÉK - 24 + 3 nyelven

János Varga varga.t.janos at gmail.com
2021. Jan. 3., V, 13:36:28 CET

Én is kiegészíteném a listát egy érdekességgel: cseh/szlovákiában még
mindig szokás a PF2021:

[image: BernardPF2021.jpg]
Akit érdekel a rövidítés magyarázata:  magyarul
<https://nemcsakpraga.blogspot.com/2012/12/pf-2013-avagy-buek.html> és
angolul <https://news.expats.cz/czech-culture/pf-stand-czechs-use/> (kicsit
bővebben)

Vargánya