[Tajfutas] [MTBO] Ripszám EV jan 17

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Jan. 2., Szo, 18:26:10 CET

Sziasztok!
Hétvégi napokon sajnos igen sok kiránduló van a Ripszám terepén. 2-3 héttel
ezelőtt be akartam járni a rövid pálya útvonalát, fordított pontfogási
sorrendben. Jelzett utakat nem érintett sem az 5-ös, sem a 4-es pont
megközelítése, mégis már addig is több csoport került az utamba. Aztán a
Libanoni cédrus, Macis parkoló felé tartva egyre többen voltak a
kirándulók. Ezért a Görgényi út vonaláig és a felújított, bekerített Macis
játszótérig már fel se mentem, a Szépvölgyi út menti parkolók környékén
lévő 2 pontot kihagytam, és az 1-eshez tartottam tovább az erdőn keresztül,
onnan pedig a célba jelzetlen ösvényen, egy keveset a sárga jelzésen, és
végül az erdőn keresztül, ahol nem vezet út.
Mellesleg javaslom, hogy legyen megengedett a szabad pontfogási sorrend. A
rövid pálya esetén nekem nagyon nem szimpatikus, hogy az elején is, a végén
is sok szintemelkedés van, ezért, ha nem lenne a koronavírus, amitől én
nagyon félek, akkor a Ripszámon fordított sorrendben járnám be a rövid
pálya pontjait. (A hosszú pálya már túl sok, a legrövidebb pálya viszont
túl kevés a számomra.)
Üdv:
Gerzson

BTFSZ (Mets Miklós) <tajfutas at btfsz.hu> ezt írta (időpont: 2021. jan. 2.,