[Tajfutas] Boróka Kupa - helyett

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2021. Feb. 26., P, 23:20:02 CET

Sajnos az egyre súlyosbodó járvány helyzetre tekintettel, mint tudjátok, a
Tavaszi Boróka Kupa elmarad.
Mivel a Borókákon a kihívásokat (is) kedvelők indulnak, egy nem kevésbé
nehéz feladattal szeretnénk kárpótolni benneteket.
*Készítettem a Kaskantyú-Bócsa borókás térképéből egy puzzle-t.*
*152 db-os,* bizonyos elemeket (pl észak vonal) leszedtem a térképről. *A
darabok véletlenszerűen el vannak forgatva*. A forgatás módja: bal
egérgombbal klikk a darabon, majd a jobb gomb kattintására elfordul 90
fokban, az óramutató járásával megegyező irányban.
Nagyon kíváncsi vagyok az időkre, aki akar regisztráljon, és akkor a puzzle
oldalán látszik az eredménye, vagy aki nem akar regisztrálni, valamilyen
elérhetőségemen küldje el (persze csak nekem) a kirakott puzzle képét az
alatta lévő időeredményével együtt, készítek belőle eredménylistát. A
verseny két napos, február 27-28, szombat vasárnap. Természetesen azután is
ki lehet rakni, nyitva marad.

Itt találod: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=389b20c63bf6

Jó küzdelmet,
*HSE-KAL rendezők*