[Tajfutas] Versenynaptár

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2021. Feb. 26., P, 22:59:20 CET

Szia Fifi!

Ez a magánvéleményem volt, és én nem fogom felterjeszteni semmilyen
MTFSZ-fórumon elfogadásra. Drukkolok a megszállott sporttársaknak, hogy
sikerüljön megvalósítaniuk a tervezett eseményeiket, bár meg kell
mondjam, hogy engem némileg elriaszt a részvételtől a Szpari által
összeírt 25 pontos járványügyi dokumentum. Rendezői fejjel persze
egyetértek vele, de én legalább annyira a társaság kedvéért szeretek
tájfutóversenyekre menni, mint a pályáért, úgyhogy ha el kéne húzni
minél hamarabb, akkor egyéni sporttevékenységre más jobb alternatíváim
is vannak.

Üdv,
Skuló Marci